// Add the new slick-theme.css if you want the default styling Veelgestelde vragen - Loodgieter Brigade
Als beste beoordeeld Als beste beoordeeld
All inclusive tarief All inclusive tarief
Spoed service Spoed service
Vakmanschap Vakmanschap
Altijd dichtbij Altijd dichtbij

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een reeks vragen die ons regelmatig gesteld wordt. Klik op een van de onderstaande vragen en het bijbehorende antwoord zal zichtbaar worden.

Mocht de vraag die u heeft hieronder niet beantwoord worden, dan kunt u via het contactformulier of telefonisch contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord.

Over ons

De snelste en makkelijkste manier om defecten aan uw sanitair, verwarmingsinstallaties, waterleidingen en/of riolering snel en voordelig te laten repareren.
Een reparatie boekt u in drie stappen:
1. Omschrijf het probleem
2. Voer uw gegevens in en geef het gewenste reparatiemoment aan
3. Wij nemen contact met u op voor de afspraakbevestiging
Let op: het kan zijn dat wij niet iedereen op het gewenste reparatiemoment kunnen inplannen
Om al uw (aan-)vragen snel te kunnen behandelen, zijn wij 7 dagen per week open. U kunt ons van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur – 20:00 uur telefonisch bereiken. In het weekend kunt u via het webformulier contact met ons opnemen.
Wij willen alleen de beste vakmensen, daarom screenen wij alle monteurs.
Een groot deel van onze monteurs is aangesloten bij UNETO-VNI. Maar de niet-aangesloten monteurs repareren wel conform de voorwaarden van UNETO-VNI. Dit is tevens een voorwaarde om deel uit te mogen maken van ons netwerk.

Onze werkwijze

Een reparatie boekt u in drie stappen:
1. Omschrijf het probleem
2. Voer uw gegevens in en geef het gewenste reparatiemoment aan
3. Wij nemen contact met u op voor de afspraakbevestiging
Let op: het kan zijn dat wij niet iedereen op het gewenste reparatiemoment kunnen inplannen
Wij werken enkel met vakmensen. U krijgt dus alleen te maken met ervaren en gecertificeerde monteurs. Wij selecteren op service, vakmanschap en betrouwbaarheid. Dit doen wij om onze klanten blij te maken en te houden. Niet voor niets dat wij zo’n goede klantenbeoordeling hebben!
Wij onderscheiden ons met een zeer snelle reparatieservice, want wij beseffen als geen ander hoe vervelend het is als de afvoer verstopt zit. Wij proberen dezelfde dag nog langs te komen.
Ja dat kan. Veel reparaties kunnen wij met spoed inplannen. Dat is dus binnen 24 uur op werkdagen. Dus niet altijd op dezelfde dag, maar de dag erna. Maar als het beter uitkomt dat wij pas over 2 werkdagen langskomen, dan is dat ook geen probleem. Voor een spoedreparatie vragen wij wel een extra vergoeding van € 7,50 om de extra reiskosten van gewenste reparaties in te dekken.
Nee, dat hoeft niet. Wel vragen we u om eenmalig uw adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer in te vullen. Dit hebben we nodig voor het bevestigen van uw reparatieaanvraag.
Wanneer u bij ons een aanvraag doet, wilt u geen pottenkijkers. Of nog erger; iemand die er met uw persoonsgegevens vandoor gaat. Gelijk heeft u. Dat zouden wij ook niet willen. Daarom doen we er alles aan om uw privégegevens ook echt privé te houden. Precies zoals we het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) beloofd hebben. De Loodgieter Brigade slaat uw persoonlijke gegevens op in een beveiligde database. En daar blijven ze ook. Klik hier voor ons privacy statement
Wanneer u een afspraak heeft met een van onze externe partners, zijn wij niet aansprakelijk voor de gegeven garanties.

Klik op de link hiernaast: voor meer informatie over garantie
De Loodgieter Brigade is een bemiddelingsbedrijf, de aangesloten reparateurs leveren kwaliteit; zij werken alleen met goede duurzame materialen en bieden bij grote klussen garantie aan. Dankzij deze site heeft u binnen 24 uur een reparatieafspraak bij u in de buurt. Zo hoeft u niet lang hoeft te wachten tot uw probleem wordt opgelost of uw apparaat wordt nagekeken.

Heldere afspraken en geen verrassingen achteraf; dat wil de Loodgieter Brigade graag bereiken voor de opdrachtgever. Mocht u toch klachten hebben over de reparateur? Bespreek de klacht eerst met de door ons ingeschakelde reparateur.
Een oplossing is vaak dichtbij! Voor klachten over het bemiddelingsbedrijf zelf staat de klantenservice u graag te woord.

Tarieven en betaling

Jazeker, de tarieven die wij laten zien op de website zijn inclusief BTW. Wij zijn een gerenommeerd bedrijf en rekenen dus BTW over onze reparaties.
Voorrijkosten zitten verwerkt in ons vaste all-in tarief. Bij ons zal u nooit losse voorrijkosten betalen.
Betalen doet u veilig met de pin bij de monteur. Contante betalingen mogen ook, maar wij hebben liever dat u pint!
Wij rekenen altijd hetzelfde vaste tarief van € 69,-. Daar zitten de voorrijkosten, de diagnose en 15 minuten aan reparatie bij inbegrepen. Veel reparaties kunnen binnen deze 15 minuten worden uitgevoerd. Als een monteur toch langer nodig heeft, dan rekenen wij €19,50 per 15 minuten. Alle tarieven zijn inclusief BTW. Eventuele materiaalkosten die nodig zijn om een reparatie uit te voeren, zitten niet bij deze prijs inbegrepen.
Dat vinden wij erg vervelend. De monteur zal hier wel het vaste tarief van €69,- euro voor in rekening brengen, omdat de monteur ook zijn kosten heeft gemaakt.
Spoedklussen en afspraken die binnen 24 uur plaatsvinden zijn na bevestiging niet te annuleren. Annuleert u toch, dan zullen wij €69,- in rekening brengen.

Heeft u een afspraak met een monteur ingepland en is er iets tussengekomen? Annuleer dan uiterlijk 24 uur voordat de afspraak plaatsvindt. Dan kunnen wij nog onze route aanpassen en is het kosteloos.

Een klacht, suggestie of opmerking?

Snelheid en afspraken

Contact

Bel met de Loodgieter Brigade
Tel: 088 - 37 479 75
Whatsapp: 06 - 82 371 164
E-mail: info@witgoedbrigade.nl

Openingstijden klantenservice
Maandag t/m zondag 08:00 – 20:00 uur
Klachtenformulier

Loodgieterbrigade.nl is een initiatief van:
Bright Light Company B.V.
KvK 63735458

Bent u loodgietermonteur?

U kunt zich aansluiten bij ons netwerk!